Сьогодні гастрономія є найпотужнішою мотивацією мандрівників при виборі місця призначення. Туристи витрачають більше часу і грошей на унікальні страви і напої в країні перебування. У всьому світі, і в Україні також, спостерігається глобальне зростання числа компаній, що здійснюють гастрономічні тури, організовують заходи, присвячені продуктам харчування і напоям. Не дивлячись на складнощі і обмеження останнього часу, цей розвиток триває. Вже існують ресторани і кафе, стратегія розвитку яких будується саме для туристів. Є невеликі фермерські господарства, які готові показати всім бажаючим як вони виробляють свою продукцію. На фестивалях стрітфуда роблять спроби в приготуванні всіляких, цікавих з точки зору туриста, концепцій. Шеф-кухарі організовують майстер-класи та різноманітні інтерактивні івенти для залучення якомога більше зацікавлених осіб. Оператори туристичного ринку починають організовувати тури, екскурсії, розробляють гастрономічні маршрути для задоволення зростаючого попиту. Онлайн дегустації, кулінарні майстер-класи, презентації щільно увійшли в наше життя і найближчим часом цей формат буде тільки розвиватися.
Одна з основних проблем, з якою стикаються всі ті, хто так чи інакше пов’язаний з індустрією гастрономічного туризму — це відсутність відомостей один про одного і як наслідок — відсутність комунікації між усіма зацікавленими сторонами.
Всеукраїнська асоціація гастрономічного туризму за підтримки та за участю фахівців Управління туризму та промоцій Київської міської державної адміністрації взяла на себе складну і копітку місію — максимально дізнатися і познайомитися з тими, хто вже має досвід роботи з гастротуристами, хто планує цим займатися, хто готовий інтегрувати гастрономічні формати в свої існуючі форми бізнесу. Подальше завдання полягає в тому, щоб популяризувати все це серед туристів. А також об’єднати всіх бажаючих, щоб зібрати разом унікальні пазли гастрономічних і кулінарних вражень з тих невеликих елементів, які надає кожен учасник гастрономічного туристичного ринку.
Kyiv Food Travel Awards-2021 — один з реально робочих інструментів для того, щоб максимально зібрати наявну інформацію, зробити актуальний зріз того, що насправді відбувається зараз в індустрії. Побачити зростаючі тренди. Дізнатися поточні проблеми. Створити майданчик для нетворкінгу. І, звичайно ж — максимально мотивувати всіх хто приєднається до даного заходу. Ми хочемо побачити актуальну інформацію на ринку. Проаналізувати її. Намітити шляхи розвитку. І рухатися вперед!
Організатори запрошують самостійно номінуватися всіх тих, хто надає послуги в сфері гастрономічного туризму. Протягом місяця, з 15 квітня по 15 травня 2021 року відкрито самономінування учасників в 12 номінаціях.
Форма для реєстрації самономінантів
Авторитетна експертна комісія, що складається з представників індустрії гостинності: гідів, готельєрів, топ-менеджерів туристичних операторів і агентств, рестораторів; журналістів і лідерів думок, представників органів місцевого самоврядування, політиків і дипломатів, а також представників сфери культури і профільних асоціацій також буде працювати з 15 квітня по 15 травня 2021 року і відзначати тих, хто помітний на ринку. Тих, чий досвід є прикладом для усіх інших, в кого є чому повчитися.
Журі премії визначить фіналістів. З 15 по 20 травня члени журі ознайомляться з учасниками, які самостійно подали свої заявки, а також з тими номінантами, що запропоновано експертною комісією. У кожного члена журі буде по 3 голоси в кожній номінації, які вони зможуть віддати на користь тих чи інших номінантів.
20 травня ми буде відкрито народне голосування за фіналістів премії. В першу чергу це робиться для того, щоб привернути увагу громадськості до такого способу проведення часу як гастрономічний відпочинок і надати приклади тієї різноманітності, тих можливостей, якими можна користуватися саме зараз. Народне голосування триватиме до 25 травня 2021 року.
Учасники Премії змагатимуться в 12 номінаціях:
• Гастрономічний гід
• Гастрономічна туристична компанія
• Найгостинніша гастрономічна локація (пивоварня, винне господарство, сироварня, ферма, м’ясне господарство тощо)
• Найгостинніший ресторан
• Найгостинніший ресторан національної кухні
• Ресторан з соціальною програмою (номінація КМДА)
• Найгостинніший шеф-кухар
• Гастрономічний захід року
• Гастрономічний маршрут/тур/екскурсія
• Гастрономічні майстер-класи, атракції, інтерактив
• Київський напій
• Київська страва
Організатори Kyiv Food Travel Awards-2021 розуміють, що останній рік був дуже складним для індустрії туризму та громадського харчування. А це саме ті категорії, які наявні практично в усіх номінаціях Премії. Саме тому, щоб підтримати якомога більше номінантів, переможцями премії будуть по три учасники в кожній номінації. Переможці Премії визначаться підсумовуванням голосів журі (60%) і результатами народного голосування (40%) в кожній номінації.
Церемонією нагородження, яка пройде напередодні Дня Києва, 28 травня, цьогорічна робота Премії не закінчиться. Розпочнеться етап сприяння того, щоб якомога більше учасників Премії органічно вписалося в гастрономічні, історичні, пізнавальні, урбаністичні та інші маршрути, які пропонуватимуть своїм гостям туроператори і гіди. Причому організатори починають співпрацю не тільки з українськими туристичними операторами і агентствами. Провадяться перемови з польськими, турецькими, болгарськими, азербайджанськими, казахськими та багатьма іншими професіоналами туристичного ринку. Проходить величезна кількість онлайн зустрічей і переговорів. Для промоції, і для прямих продажів туристичних продуктів гастрономічного і кулінарного напрямків додаються не тільки вітчизняні, а й іноземні інформаційні майданчики, маркетплейси та агрегатори.
В організаторів Kyiv Food Travel Awards багато планів і набагато більше ідей. Продовження регулярних випусків гастрономічних карт Києва. Розвиток youtube-каналу з оглядами міст, ресторанів і маршрутів. Промо-тури і експедиції як для професіоналів туристичного ринку, так і для журналістів та лідерів думок. Відкриття маркетплейсу гастрономічних маршрутів, його активна промоція. І багато іншого. Зрозуміло все це можливо тільки тоді, коли є команда і партнери. Команда Премії завжди відкрита для пошуку «своїх» людей і для всіляких колаборацій з усіма видами бізнесу, для яких цікавий туристичний і гастрономічний ринок.
#МандруйУкраїною
Все тільки починається!